« Home | Bugün benim doğum günüm... » | Yeni Yıl Geliyoooo... » | Cuma Notları... » | Dün Hurriyet gazetesi bir ek vermiş "Parti zamanı"... » | Bu hafta yogun başladı. Böyle yogun haftalara bayı... » | Cuma Notu » | Gunlerden pazartesi, sıcak sarabın yanına ne guzel... » | Hayat ne kadar da komik... » | Sıcak Şarap Zamanı:) » | Taze Zencefil Çayı »

Doğum günü...



  • Son 3 gundur kesintisiz mutluluk yasıyordum. Ailem, canım ailem, beni ziyarete geldi. Su son 3 gun o kadar guzel gecti ki. Eskiden annemle hic anlasamazdık, evlendikten sonra yavas yavas birbirimizin dilinden anlamaya basladık. Zaman zaman "aynı annem gibi oldum" diyom. Ben anneme hic benzemem. Fiziksel olarak yani. Davranıs biçimi olarakta aslında. İnsanlar "onun kızı" oldugumu duyunca, inanmazlar. Ama davranıslarım... Sabah uyandıgımda aynada kendimi gorusum ve yuzumdeki o ifade. Evet , evet ben anneme benziyorum. İnsanlara karsı mesafeli durusum. Sevdim mi tam severim olusum. Ben anneme benziyorum...


Bugun saat 16.10 da doğmuşum... Yukselenimse İkizler. Yani babam:)

Aniden parlamam, ama kızgınlığımın hemen geçmesi. Ama çok kırıldıysam da asla unutmamam.



Bugun benim doğum gunum. 26 oldum. Aslında 27 den gün almışım ama 26 oldum:)


Her doğum gunumde ve yeni yılda bir liste hazırlarım. Yapacaklarım listesi.


Yarın gecen yıl ki listemle bu yıl ki listemi yazıcam:) Bakalım neler olmuş.....




  • İyi ki hayattayım, yaşıyorum. Nefes aldığım için sükrediyorum.

  • İyi ki annem, babam ve kardeşim ( Sıpam) benim ailem. iyi ki ailem onlar....

  • İyi ki "Yeşil'im" var. İnsanın hayat arkadaşıyla sadece sevgili değil, kanki, bazen kavga ettiğin küçük kardeşin bazense sana anne-babalık taslayan ya da tasladığın biri olması kadar güzel bir şey yok...



Sevgiler...


MAVi...

Labels:

O zaman hep birlikte söölüyoruz. Son 2-3-4 Happy birthday to youuuu!!! Daha nice, nice mutlu yıllara diliyorum sana sevdiklerinle dostlarınla. Aslında sadece doğumgünlerinde diil her gün bu listelerden hazırlayıp mutlu olmalıyız. En kötü günün bugün gibi olsun :)

Cok tesekkur ederim Nuray:) Sevgiler:)

Bekarken hepimizin annesi ile azda olsa sorunu olmustur..senin icin sevdim ailenle mutlu dolu dolu 3 gun gecirmene..
Kusura bakma siteni yeni ziyaret ediyorum, dogum gunu kutlarim, artik yaslaniyoruz..
ve simdiden yeni yilini kutlayim dedim, sana yeni yilin mutluluk getirmesini dilerim...;)

Merhaba Meral, Hosgeldin;) bende sana uğramak istedim ama sayfanı bulamadım:( Yazarsan sevinirim. Sevgiler

Isminin ustune tiklasan ulasabilirsin sanirim..
http://merail.blogspot.com/
Sevgiler

yyyuuupppyy yilin en guzel kartlarindan biri aldim, cok cokkkk tesekur ederim...
tek kelime ile super...
optum

nice guzel senelere... iyi ki dogmussun, bizde seni tanimisiz oyle degil mi?

annenle durumunuz bana hic yabanci gelmedi, bizde de benzer seyler yasandi, su anda en yakin dostum, sirdasim, herseyim...

Meral; Begenmene Sevindim...

Banu, tesekkurler:) Yeni yılın kutlu olsun simdiden:)

Kaç gündür hiç bir blog okuyamadım..Nasıl kaçırmışım doğum gününü diye çok üzüldüm..
Nice yaşlara ve mutlu yıllara..Sevdiklerinle beraber ..Fethiye' den sevgiler :))

Post a Comment