« Home | Bu hafta yogun başladı. Böyle yogun haftalara bayı... » | Cuma Notu » | Gunlerden pazartesi, sıcak sarabın yanına ne guzel... » | Hayat ne kadar da komik... » | Sıcak Şarap Zamanı:) » | Taze Zencefil Çayı » | "Bir yelkene koy beni" » | Aralık ayı geldi,hosgeldiiiii....:) » | Kendimi şımartmaya bayılırım. Ozellikle de mutsuzs... » | Ev yapımı Nefisss pizza:) »

Dün Hurriyet gazetesi bir ek vermiş "Parti zamanı" diye. İnternetten aradım ama bulamadım. Sıcak şarap tarfileri var:) Sitemde bulunsun istedim.

Standart sıcak şarap
1 şişe kırmızı şarap
1/8 litre su
60 gr şeker
Tarçın,karanfil,
Yarım limon kabugu ya da 2 dilim limon ya da portakal kabuğu

Yapılışı: Kırmızı şarabı çık kısık ateşe koyun. Isınmaya başlayınca şeker,limon,tarçın,karanfili ekleyip karıştırın. Kaynama derecesine gelinceye kadar ısıtıp servis yapın

Portakallı Sıcak Şarap
1 şişe kırmızı şarap
1 çubuk tarçın
1 çubuk vanilya
1 elma kabuğu
2 adet muskat
1 portakal
8 adet karanfil
yarım limon kabuğu rendesi
7-8 esmer şeker
yarım bardak su

Yapılış: Suyun içine şekerleri ekleyip kaynatın,soğumaya alın. Portakalın üzerine karanfilleri saplayın ve diğer bütün malzemelerle tencereye koyun. Soğuk şaraba baharatları önceden ekleyip biraz beklettikten sonra ateşe verebilirsiniz. Böylece şarabın uyanmasını sağlamış olursunuz:)

Sevgiler

Tarifler icin tesekurler mavi, henuz evde hic sicak sarap yapmayi denemedim, cesaret edersem denerim..;)
sevgiler

Merhaba:) Ben gecen hafta 2 onceki postta yazdıgım tarifi denedim. Tesadufen arkadaslar geldiler 1-2 gun sonra ve 1 şişe anında bitti.O tarifin ozelliği buzdolabında da bekliyor olması:) Tavsiye ederim

Post a Comment