« Home | Sıcak Şarap Zamanı:) » | Taze Zencefil Çayı » | "Bir yelkene koy beni" » | Aralık ayı geldi,hosgeldiiiii....:) » | Kendimi şımartmaya bayılırım. Ozellikle de mutsuzs... » | Ev yapımı Nefisss pizza:) » | Hocammm Piknik... » | Herşey kötü mü gitmek zorunda??? » | Tavuk suyuna corba » | Güzel Bir hafta sonu diliyorum... »

Hayat ne kadar da komik...


İnsallah lafına kızanlardandım ben. Mesela dersiniz ki" Sunu yapalım mı hafta sonu?" Cevap kısa ve nettir: "İnsallah" Ya ne demek "İnsallah ", " Evet mi Hayır mı? Ama aslında dogruymus cunku olmayınca olmuyor.

Mesela bugun bir arkadasım'la bulusmak icin sozlesmistik.Cmtsi gununden yapılmıstı planlar, programlar. Dun aksam 10 gibi aradı ve "İşim çıktı, sorry!" dedi. Yasadıgım hayalkırıklıgı beni uzmustu. Hic gelemem son dakikada ertelenen buluşmalara ha bir de bekletilmeye. Neyse kırgın olarak uyumaya calısmıstım. Bu sabah ya da oglen mi demeliyim 1 gibi bir telefon, iş gorusmesine cagırıyorlar. Hemde olmasını dilediğim bir yer. Her işte bir hayır vardır derler ya ne kadar dogru. Ben bugun dısarıda olsam o gorusme olmayacaktı. :)

Herşey kısmet değil mi?

Kırılma aslında..Bak ne güzel arayıp haber vermiş.Ben kısmetse derim..genelde.

Post a Comment