« Home | Taze Zencefil Çayı » | "Bir yelkene koy beni" » | Aralık ayı geldi,hosgeldiiiii....:) » | Kendimi şımartmaya bayılırım. Ozellikle de mutsuzs... » | Ev yapımı Nefisss pizza:) » | Hocammm Piknik... » | Herşey kötü mü gitmek zorunda??? » | Tavuk suyuna corba » | Güzel Bir hafta sonu diliyorum... » | Hala Mutsuzum... »

Sıcak Şarap Zamanı:)


Pazar gunu evde sakin sakin!:) oturuyordum. Hersey Banu'nun sayfasında su tarifi gorunce basladı:) Birden bire kendimi nette sıcak sarap tarifleri ararken buldum:) Yabancı bir site de içinde karabiber olan bir şarap tarifi buldum. Cok daha once yaptıgım bir tarife vardı ama ben içine seker koymamıstım hic. Sonucta tum okudugum tarifleri birleştirdim ve sıcak sarabımı yaptım dun.
Banunun tarifi beni uzun sure buzdolabında bozulmadan bekledigi icin cezbetti:) Bende tum okuduklarımdan soyle bir tarif uyguladım:)

1 şişe kırmızı sarap
2 bardak su
5 kasık toz seker (az ya da cok size kalmış:))
2 tane cubuk tarcın
3-4 tane karanfil
2 tane ogutulmemiş karabiber
1 portakalı kabuguyla 4 e boldum ve icine ve dısına birer tane karanfil sapladım.
1 elma kabugu.

Şarap hariç tum malzemeleri karıştırdım ve kaynattım. Sonra şarabıda ekledim ve kaynar kaynamaz soğumasını bekledim. Bu arada tadına baktım:)

Soğuyunca suzup şişeme doldurdum. Kapagını sabah kapattım ve buzdolabına koydum:)

Ben bu tarife bayıldım .Afiyet olsun....


Not:Resim surdan alınmıstır.

Mavi:)

MERHABA MAVİ'CİĞİİİİM,
Şarabın en kısa zamanda denenecek benim şarabımda karabiber topları yok ama sayende ilave edilecekler;))Sanırım yılbaşı akşamı için uygulanacak;))
SEVGİYLE MAVİ GECELER SENİN OLSUN...

Zuhal Hanım:) Cok sevindim ziyaretinize, umarım begenirsiniz sarabı:) Sevgiler

Post a Comment