« Home | Dün Hurriyet gazetesi bir ek vermiş "Parti zamanı"... » | Bu hafta yogun başladı. Böyle yogun haftalara bayı... » | Cuma Notu » | Gunlerden pazartesi, sıcak sarabın yanına ne guzel... » | Hayat ne kadar da komik... » | Sıcak Şarap Zamanı:) » | Taze Zencefil Çayı » | "Bir yelkene koy beni" » | Aralık ayı geldi,hosgeldiiiii....:) » | Kendimi şımartmaya bayılırım. Ozellikle de mutsuzs... »

Cuma Notları...

Dun aksam ilk kez Susi yedim. Sevdim desem eh işte sevmedim desem ona da eh:) Ben Çin lokantalarını tercih ederim:)

Yılbası geliyor, hala bir plan yok. Napsak, ne etsek. Hersey bu yılda son dakikaya kalacak. Tum dostlar aileleriyle olacak, malum "Kurban Bayramı" + "Yılbaşı" aynı gun:)

Haftaya Carsamba 26 oluyom:) Hala dogum gunum oldugunda heycanlanıyom, ilginc bir duygu:) Bi de yılbasına gelmiyor mu her taraf cıvıl cıvıl...

Yarın bi arkadasıma gidicez, pasta yapmaya çalışmakla çalışmamak arasında kaldım:) Bakalım ne olacak?

Sevgiler....

Nice Mutlu Yıllara Pırtık:) Seneye tatlı kızınla kutlarsın artık ne gusel:)

Post a Comment