« Home | Cuma Notu » | Gunlerden pazartesi, sıcak sarabın yanına ne guzel... » | Hayat ne kadar da komik... » | Sıcak Şarap Zamanı:) » | Taze Zencefil Çayı » | "Bir yelkene koy beni" » | Aralık ayı geldi,hosgeldiiiii....:) » | Kendimi şımartmaya bayılırım. Ozellikle de mutsuzs... » | Ev yapımı Nefisss pizza:) » | Hocammm Piknik... »

Bu hafta yogun başladı. Böyle yogun haftalara bayılıyorum:) Nilay'ın sebze çorbasını yaptım ancak biraz degiştirdim. 1 yemek kaşığı domates-biber salçasını 1 yesil biber ve soğanla kavurup içine 2 havuç, biraz karnıbahar ve brokoli attım. Ah bir de et suyu ekledim. El blendırından geçirdim ve bol nane koydum içine. Yeşilim "bu mercimek çorbası mı ?" dedi:)
Cook guzel oldu.

Sıcak sarabım bitti:( Bu hafta içi yapacaktım ama yapamadım. Cmtsi yapmayı dusunuyom 2 şişe yapıcam:)

devamı sonra:)...

ps: Gıda boyası almak için Tunalıya indim ama bulamadım:(