« Home | Hayat ne kadar da komik... » | Sıcak Şarap Zamanı:) » | Taze Zencefil Çayı » | "Bir yelkene koy beni" » | Aralık ayı geldi,hosgeldiiiii....:) » | Kendimi şımartmaya bayılırım. Ozellikle de mutsuzs... » | Ev yapımı Nefisss pizza:) » | Hocammm Piknik... » | Herşey kötü mü gitmek zorunda??? » | Tavuk suyuna corba »

Gunlerden pazartesi, sıcak sarabın yanına ne guzel gider? Tavuk, yessss:)
Neyse buzluktan cıkarılır.
Ben soganları ronda da cekip buzluga atıyom. Bi baktım buzlukta rondoda cekilmiş yesilbiber ve sogan karısımı var:)

Onu wok tavada hafif yagda kavurdum. Tavukları yarım kasık bugday nisastası ve soya sosu karısmına yatırmıstım. İçine zeytinyag, kırmızı biber ve azcık kekik.

Kavrulmus soganları tavuklarla karıstırdım ve yarım cay çaşıgı hardal koydum:) Karıstırdım...

Yanında da makarna ve sıcak sarap
Nefisss...

"Yesilim" de bayıldı:) bende:)

Bende ama nasıl yiyeceğiz bilmem :)

Aaa Asortik askolsun, sen cagır beni ben gelir yaparım sana:)

Post a Comment