« Home | "Bir yelkene koy beni" » | Aralık ayı geldi,hosgeldiiiii....:) » | Kendimi şımartmaya bayılırım. Ozellikle de mutsuzs... » | Ev yapımı Nefisss pizza:) » | Hocammm Piknik... » | Herşey kötü mü gitmek zorunda??? » | Tavuk suyuna corba » | Güzel Bir hafta sonu diliyorum... » | Hala Mutsuzum... » | Mutsuzum... »

Taze Zencefil Çayı


Gecenlerde Real de gezerken gordum taze zencefili. 2-3 parca aldım meraktan:). Eve gelirgelmez 1 parcasını soyup, içine 1 cubuk tarcın ,1 tane karanfil ve 1 tutam ıhlamurla kaynattım. Ben zaten tarcın ve karanfile bayılırım. Taze zencefilin kokusuna da bayıldım. 3-4 gundur her sabah bu cayı yapıyorum. Mutfagımı hos bir koku kaplıyor once. Kendimi zinde ve mutlu hissediyorum.
Tavsiye edilir:)

Mrh,
Bende gecenlerde sushi icin zencefil tursusu yapmak icin almistim zencefilli, daha da henuz hazirlamadim, sanirim tursuyu yapmadan once zencefil'li cayi deneyecegim.. ;)
ilk defa denemis olacagim... ;)

Hosgeldin Merail:) Umarım begenirsin cayı:) Bende bugun zencefilli havuc suyunu deneyecegim:) Sonucu yazarım.

Post a Comment