« Home | Aralık ayı geldi,hosgeldiiiii....:) » | Kendimi şımartmaya bayılırım. Ozellikle de mutsuzs... » | Ev yapımı Nefisss pizza:) » | Hocammm Piknik... » | Herşey kötü mü gitmek zorunda??? » | Tavuk suyuna corba » | Güzel Bir hafta sonu diliyorum... » | Hala Mutsuzum... » | Mutsuzum... » | İyi Hafta Sonları... »

"Bir yelkene koy beni"

"Bir yelkene koy beni
Al götür uzaklara
Kaçıyorum bu dünyadan
Nedenini hiç sorma
Dalgalar bizim olsun
Güneş batsın yunuslarla
Denizler bütünleşsin
Yeniden doğsun dünya
Seninle buluşuruz engin denizlerde
Denizler susuverir
Derin derin derin
Seninle konuşuruz engin denizlerle
Denizler anlatırlar bizi
Kal benimle
Ufuklarıma çağır ateşleri
Rüzgar esince paylaşırız
Kal benimle
Sonuna kadar yaşa bu düşleri
Düşler biterse yaratırız"


söz müzik: Harun Kolcak

Gecenlerde cok guzel bir tekne resmi gordum. O resim beni bu sarkıya goturdu.
Birden 13-14 yaslarında minik bir kız oldum ve evime gittim. Posterlerle kaplı odamda "annemler rahatsız etmesin" diye kapımı kitledim. Annemin "müzigin sesini kıs" larına aldırmayarak sesini daha da açtım ve en yakın arkadasımla telefonda konusurken bu sarkıyı dinledim. Emel'in o sıcacık sesi girdi odama. Sonra annem "Maviiiii, yemek hazırrrr" dedi ve ben annemlerle yemek yedim ve sonra tekrar odama cekildim.

Dusunuyorum da o zamanlar odamdan dısarı cıkmazdım. Okuldan kacmak ya da dersi ekmekse buyuklerin yapacagı bir seydi. Lisede yaptık onları. Dershaneye gidiyoruz diyip sinemaya gittik, sonra da "neden erken geldin" sorusu soran anneye "E annecim, mat vardi. Ben dilciyim:)" cevabını gulumseyerek verdik. Okulda lolipop yemeyin diyen hocaya inat tum sınıf lolipop yedik, gizli gizli sakız ciğnedik ve su savası yaptık. Dersi ekip sınıfca alısverise ordan da yemege gittik.

O zamanlar universite hayali kurup, bundan 10 yıl sonra hayatımız nasıl olacak derken, su anda o 10 yıl sonrasını yasıyorum. Beraber olmaktan mutlu olduğum "Yeşilimle", yasamak istedigim sehirdeyim. Sadece ailemi ozluyorum. Bi de diledigim gibi bir iş bulsam hersey o kadar guzel olacak ki....

Umarım....


Mavi

Azicik daha sabir, eminim cok kisa bir surede su son dileginede kavusucaksin:)

Post a Comment