« Home | Diet » | BUGUN CUMAAAAAA:)Hava Sisli... Yağmurlu ve sisli h... » | 2007:) » | Cuma Notu » | Doğum günü... » | Bugün benim doğum günüm... » | Yeni Yıl Geliyoooo... » | Cuma Notları... » | Dün Hurriyet gazetesi bir ek vermiş "Parti zamanı"... » | Bu hafta yogun başladı. Böyle yogun haftalara bayı... »

Avakado Salatası


Su sıralar dikkat ediyorum ya ne yedigime ne içtigime:) uzun zamandır yapmak istedigim Avakado Salatasını yaptım. Tarif Sevgili Asortikten:)
Ben kendime ogle yemegi niyetine yaptıgım için 1 olgunlaşmış avakadoyu soyup ezdim. İçine 1 arpacık soganı dograyıp yarım limon suyu ekledim ve karıstırdım. Yarım paket etiformla yedim:)
Ayrıca T&S te 20 dakka spor yaptım. Diet kola konusunda aynı seyi soyleyemeyecegim. Yine 2 tane içtim:(
Sevgiler

mavi'cim malesef ki kotu haberim avakado en kaloriili artik sebze mi desem, meyve mi desem bilmiyorum ama kalorisi 400 yakin, ilk duydugunda inanmamistim, bende bir kez sushi'de kullanmistim kalorisini ogrenince bir daha kullanmadim..:(
T&S'den bende de var, ama fazla kullanisli degil bence camin onunde yatiyor boyle..:(
elinden geldigi kadar baska seylerle ugrasmaya calis ve buzdolabini sebze ve meyve ile doldur..tabii bi de kendimde uygulayabilsem...:(
ve 6'dan sonra az yemeye calis bana doktor onermisti..;)

Merhaba Meral,:) verdigin bilgiler icn sagol. Inanamadım okuyunca:) Bende tek ogunle gecıstırdim tum gunu diye sevinmiştim:)T&S i ben yer tutmuyo diye aldım, memnunum aslında:)Yazdıklarını kesinlikle uyguluycam:) Tesekkurler....

Kalorisi bol ama tadı çok güzel :)

bende tam simdi Avokado cok kalorilidir yazicaktim ki Merail'le Asortik bahsetmisler bile---meyve-sebze yerken bile dikkat eder hale geldik--mesela uzumde cok sekerli bir meyvadir :)

Banucum evet ya, insanın inanası gelmiyor di mi bu kadar kalorili bir meyve olduguna:)

Post a Comment