« Home | 2007:) » | Cuma Notu » | Doğum günü... » | Bugün benim doğum günüm... » | Yeni Yıl Geliyoooo... » | Cuma Notları... » | Dün Hurriyet gazetesi bir ek vermiş "Parti zamanı"... » | Bu hafta yogun başladı. Böyle yogun haftalara bayı... » | Cuma Notu » | Gunlerden pazartesi, sıcak sarabın yanına ne guzel... »

BUGUN CUMAAAAAA:)


Hava Sisli... Yağmurlu ve sisli havaları seviyorum. Evden dısarı cıkmak istemiyorum. Tum gun uyumak , uyumadıgım zamanlarda da dısarı bakmak istiyorum...





Bu satırları yazdıktan 30 dakka sonra guneş yüzünü gosterdi.:)







Dun Holiday 'e gittim. Bayıldım. Bence cook tatlı bir filmdi. Tek basıma sinemaya gitmeyi seviyorum. Yanında tatlı patlamış mısır:) ve su ya da diet kola.. Bundan 5 yıl kadar once tek basıma sinemaya gitmek çekindigim bir seydi. Oysa simdi ne zaman kendimi kotu hissetsem ya da bazı kararlar almam gerektigini dusunsem, sinemaya gidiyorum. Orda ki sessizligi seviyorum.


İyi hafta sonları...






Ben de gitmeyi seviyorum..Yani sinemayı ama eskiden Uzunbey'le sinemaya değilde daha çok tiyatroya giderdik biz..Bir dönemin tüm devlet tiyatrosu oyunlarını izledik biz :))

Merhaba:) Eskiden bizde cok giderdik tiyatroya:) Hatta 2 yıl once neredeyse oyunların hepsine gitmistik sanırım. Cok severim tiyatroyu:)

yaaa cok uzun zaman oldu yazamayali ve seni nette goremeyeli.
Bende izledim holiday i , bayaa oldu izleyeli ama bencede guzel bir filmdi. Yaninda da popcorn ve diet cola daha ne olsun:)
mucukko...

Post a Comment