« Home | BUGUN CUMAAAAAA:)Hava Sisli... Yağmurlu ve sisli h... » | 2007:) » | Cuma Notu » | Doğum günü... » | Bugün benim doğum günüm... » | Yeni Yıl Geliyoooo... » | Cuma Notları... » | Dün Hurriyet gazetesi bir ek vermiş "Parti zamanı"... » | Bu hafta yogun başladı. Böyle yogun haftalara bayı... » | Cuma Notu »

Diet


Uzun zamandır yapmam gerekti, biliyorum. Evet bende kendime ceki duzen vermem gerektigine karar verdim ve dikkat etmeye basladım:)


Dayanamadıklarım:


Sabahları pogaça

Diet kola

Tatlı


Bunları yemek istemesem ne kadar da kolay olurdu hayat.
En sonunda istedigim Twist and Shape , Yeşil'imin bir suprizi olarak dogum gunumde gelmişti.
Gunde 10 dakka yapmaya calısıyorum. Ama sonra da spor yaptım dye yiyorum:)
Bir an once duzene girsem iyi olacak. 5 kilo vermem lazım:)
Sevgiler