« Home | Bilinmeyen Yönlerim... » | Küresel Isınma... » | Avakado Salatası » | Diet » | BUGUN CUMAAAAAA:)Hava Sisli... Yağmurlu ve sisli h... » | 2007:) » | Cuma Notu » | Doğum günü... » | Bugün benim doğum günüm... » | Yeni Yıl Geliyoooo... »

Hayat Devam Ediyor....

Realde alısveris yaparken kitap reyonuna bakmadan gecmem.
Bir baktım İpek Ongun "Hayat devam ediyor".
Once "Şimdi düğün Zamanı " adlı kitabı sandım.
Elime aldım kitabı, inanamadım. İpek Ongun "Şimdi Düğün Zamanı" nı yazarken "Bir Genç Kızın Gizli Defteri"'nin son kitabı" demişti. Başucumda durur o kitap, ne zaman kotu hissetsem kendimi hep elimin altındadır. "Serra neler yapmıs bakalım " der hic okumamıs gibi okurum:). Biz Serrayla aynı zamanlarda buyuduk. O universiteye gitti, bende. O benden once evlendi ama yasadıklarımız hep yakındı birbirine. Ve su anda onun yasadıklarını okuyorum da, hic yabancı degil bana, baskasının hikayesi degil sanki bir dostumuzun hikayesi, o kadar yakın....
İpek Ongun bizi anlatıyor.

O kadar mutlu oldum ki anlatamam. " İnanmıyorum, yeniden yazmış, yeniden" deyip durdum tum gun.

Bu seriyi seviyorsanız mutlaka edinin. :)
Umarım bu seri devam eder.....


Sevgiler

Mavi

ooo goruyorum ki kitabin sayfalarinda seni kaybettik, ses soluk yok...
daldin sanirim kitaba, siteyide unutma ama..;)
optum

İpek Ongun'un son kitabı çıkmış ve bunu ilk sizden duyuyorum ve çok mutlu oldum. Bugün hemen gidip alacağım. Bir Genç Kızın Gizli Defteri'ni okuduğumda 15 yaşında falandım, şüpheyle almış, bayılmış, tüm seriyi takip etmiş ve seneler içinde milyonlarca defa okumuştum. Çevremde fazla okuyan yoktu, benim gibi sıkı takip eden birine denk geldiğim için sevindim...

Meral:) Kitabı cooktan bitirdim. Tekrar tekrar okumaya basladım bile:)

Burcu, Merhaba:) Kitabı gorunce o kadar sasırdım ki anlatamam ve cok ama cok sevindim. Bu serinin devam etmesini o kadar istiyorum ki... Sevgiler:)

Ben de Serra'yla büyümüştüm! Aynen sizin gibi o kadar çok okudum ki döne döne.. İpek Ongun'un yerini Buket Uzuner almıştı sonradan, üniversite yıllarında yani. Nedense hep tarzlarını yakın bulmuşumdur birbirine. Ama İpek Ongun'un son kitabını ben de duymamıştım, mutlu oldum birden:)

Post a Comment