« Home | Küresel Isınma... » | Avakado Salatası » | Diet » | BUGUN CUMAAAAAA:)Hava Sisli... Yağmurlu ve sisli h... » | 2007:) » | Cuma Notu » | Doğum günü... » | Bugün benim doğum günüm... » | Yeni Yıl Geliyoooo... » | Cuma Notları... »

Bilinmeyen Yönlerim...

"Asortik Krep" ' im, beni sobelemiş, cevap vermemek olur mu?

  • Dısarıdan bakıldıgında sogugumdur.Bir insani seversem konusurum, sevmezsemde dunyanın en cekingen insanı olurum. Konusursamda hızlı ve cok konusurum:)

  • Spor konusunda kabiliyetim yok:( Anneme cekmemişim ben. Annem iyi bir voleybolcudur. Oysa ben yazmayı spora tercih ederim.

  • Yemek yapmayı evlenene kadar bilmiyordum. Şimdi ise seviyorum degişik şeyleri denemeyi, mutfak düzenini, misafir agırlamayı. Ama baskaları sorarsa "Sevmiyorum" dedigim zamanlar olmuyor değil.

  • İnatcıyım. Hemde coook. Kimseyi kırmayayım diye istemedigim bir seyi yapmam, arada istisnalar oluyor tabii.

  • Cok duygusal bir insanım. Cabuk ağlarım, çabuk parlarım ama kızıdığım sey basit ya da önemsiz ise sinirim hemen gecer. Sinirim ya da uzuntum gecmediysede benim icin o kişi ya da o olay bitmiştir.

Berna, Meral ve Aslı Sobeledim sizi:)

Kızlar Sobe:)

Mavi

Sevgili Mavi, Yemek konusu dışında çok benzeşiyoruz seninle. Benimde inatçılığım törpülendi evlendikten sonra :)

Hakkımda bilinmeyen 5 şeyi ben bundan bir kaç yazı önce cevaplamıştım, okumamışsın, sayfada aşağılara inince görebilirsin. Ben de gelmişken bir foto alayımda seni ekleyeyim linklerime :)

Ay cok utandım yaa:) Gecen hafta yoktum, o yuzden odevimi eksik yaptım:) Sevgiler

:) Aşkolsun. Ben de bazen arkadaşlarımı takip etmekte zorlanıyorum. Hele bugünlerde...

Teşekkür ederim cevaplarına..

Asortik; Ben tesekkur ederim davetin için. Sevgiler

Post a Comment