« Home | Yaz bitti. Sonbahar geldi. Bu yaz neler yaşanmadı ... » | TATİLDEYİM.... » | Hafta sonu » | MAVI'NIN LİMONATASIDiet kolasız yapamayan ben, yaz... » | Kucuklugumden bu yana hep gunluklerim,anı defterle... » | Yeşil ve Mavi yasamımıza hoşgeldiniz:) »

Chineseeee


Bir cok insanın aksine ben Çin yemegine bayılırım. Ayda bir de krize girerim zaten. Yeşil'im de bilir, acilen beni Çin yemegine goturur. Her Çin lokantasına da gitmem bu arada. Gittigim yerde kendimi evimde gibi hissedecem mesela. Bundan 1-2 ay kadar once Istanbulda bir yere gittik ve gittigim arkadasa guvenerek siparis verdik. Sonrasında 1 ay Çin lokantasına gidemedim. Yani Çin yemegine gittigin arkadaslarda onemli:)

Daha gecen hafta gitmistik Cin lokantasına ama bu kez baska arkadaslar dediler ki "Maviiiii, hadi Chineseee yapalım."

"Yapmam mı" dedim. "Sizi mi kıracam:)"

Biz bu gece de chineseeeee yiycez:) Tavsiye edilir....

Favori çin lokantalarını yazabilirsin mesela :))

O da baska bir post konusu olsun:)

Post a Comment