« Home | TATİLDEYİM.... » | Hafta sonu » | MAVI'NIN LİMONATASIDiet kolasız yapamayan ben, yaz... » | Kucuklugumden bu yana hep gunluklerim,anı defterle... » | Yeşil ve Mavi yasamımıza hoşgeldiniz:) »


Yaz bitti. Sonbahar geldi. Bu yaz neler yaşanmadı ki... Mezun oldum. Basım göğe mi erdi? Mutlu olmak istediğim işi yapmak istiyorum. Geç olsun ama tam olsun diye kendimi avutuyorum. Kendimi geliştirmeye çalışıyorum. Bu yaz sevdiğim bir aile dostunu kaybettik. Hayat kısa...
Internette bu resmi gorudugumde "İşte huzur" dedim....

Fimoya sarmış durumdayım. Fimo yaparken zaman akıp geciyor. Cok becerikli oldugunu söyleyemeyeceğim. Sadece buzdolabı susleri yapıyorum ve her birinin bir hikayesi var. Kime yapacaksam kendimi onun yerine koyuyorum. Ne sever, neden hoslanır. Cok hosuma gidiyo. Tek sorun Fimo cok pahalı. 1 tanesi 4 ytl:( Onunda toptan satıcısını falan bulursam supper olacak....

Herneyse gunluk yine HOŞGELM....